Наши партнеры:
Nyheder - Robåd

Introduktion til nye automatisk oppustelige redningsveste søndag den 29. juni eller søndag den 6. juli

Kære baglænsroer!
Som tidligere omtalt, har klubbe nu investeret i 11 stk. automatisk oppustelige redningsveste af fabrikat Mullion type Compact 150. Denne vest er en vest der egner sig til at have på under roning. Vesten skal bæres under roning (vesten kan ikke flyde når den ikke er pustet op og kan ikke tages på når den er pustet op). Vesten er en god erstatning og mere sikker end den ellers obligatoriske vest i båden for pågældende person.

Da mange af klubbens baglænsroere er ved at være godt op i årene, mig selv inklusive, og derfor måske ikke længere har så godt et helbred eller er så god til at svømme og tage en vest på i vandet om uheldet skulle være ude, er anvendelse af denne type vest en god måde at sikre sig selv på, og ikke være en byrde for resten af besætningen.

Der inviteres derfor til en demonstration af vesten, samt en generel diskussion omkring sikkerheden under roning. Kan du være med til demonstrationen søndag den 29. juni eller søndag den 6. juli, kl. 10.00 til 12.00, så send mig en e-mail eller ring på 30644623 og indtal en besked, hvis jeg ikke tager telefonen.

Der er også mulighed for at mødes på et andet tidspunkt efter nærmere aftale.
Denne e-mail er sendt som "blind copy" og er kun udsendt til de af jer der har oplyst en e-mail adresse. Tal med de andre på jeres hold, og aftal eventuelt at sende en eller flere repræsentanter for holdet der så kan videreformidle budskabet til jer andre.

Mvh
Jørgen Grastrup