Nyheder - Kajak

DKF - Nyhedsbrev april 2015

Den 21. og 22. marts holdt DKF Temadag og Årsmøde i Silkeborg. Læs om hvordan det gik her i Nyhedsbrevet.

April 2015

HUSK: Sekretariatet holder påskelukket fra mandag d.  30. marts og en uge frem. Vi møder glade op igen tirsdag d. 7. april 2015.

Instruktørsamling i Kerteminde 8.-10. maj

Så er det lige før tilmeldingen til årets instruktørsamling åbner. Det sker på mandag d. 30. marts. Tilmelding sker via link på DKF's hjemmeside. Her kan du allerede nu læse programmet LINK. Hvis du har forhåndstilmeldt dig selve samlingen, får du en mail direkte med link til workshoptilmeldingen.

DKF Årsmøde og Temadag 2015

Stemningen var intens, da DKF’s Temadag og Årsmøde blev afholdt den 21. og 22. marts 2015 på Scandic Hotel i Silkeborg. Emnet for Temadagen var netværk og på Årsmødet var der kampvalg til stregen om 1. næstformandsposten. Læs om eller genoplev weekenden på dette LINK

Børne- og Ungdomsseminar: Superhelte back to work

Tak til alle jer som deltog i BU seminaret i Silkeborg med gode ideer og positiv energi.
En opsamling af de kommende initiativer er på vej ud til deltagerne via email.Hvis du er børnetræner og ønsker at være med i vores Super Liga, kan du tilmelde dig her LINK

Det vil vi - DKF's nye strategi 2015-2020

DKF vil være den nationale organisation, der samler alle kano- og kajakaktiviteter under én hat for derigennem at skabe synergi, vidensdeling og inspiration på tværs af discipliner, alder og organisationsform.

Sådan starter DKF nye Startegi 2015-2020. Læs mere i filen herunder. LINK

Adressefilen til magasin #3, sendes afsted til distributøren d. 19. april, så HUSK at opdatere din adresse, hvis der er sket ændringer. Dette kan du gøre HER, eller ved at sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med navn, adresse og fødselsdato (ddmmåå).
Hvis du er medlem af en af DKF´s klubber, men IKKE har modtaget et magasinet i uge 7 og 12, så udfyld en reklamation via dette SKEMA, så du kan modtage det nye i uge 21.

Havfriluftsliv.dk

Danmark er gået i gang med at planlægge den kommende anvendelse af havområderne og kun kortlagte sektorer vil blive tage med i processen.
Vi skal vise, at kajakroerne bruger havet aktivt, hvis vi forsat ønsker at have adgang til havet.Du kan læse mere her LINK

Bliv frivillig under World Cuppen i maj

Danmark afholder World Cup i sprint på Danmarks Rostadion og du kan blive en del af denne kæmpe internationale begivenhed fra den 25. maj til 1. juni. LINK

Søndag d. 26. april afvikler KKKK Tryggevælde Å løbet. Information om løbet HER

Miljø

Er din klub kandidat til denne pris?

Ny bog til

idrætslæreren

om friluftsliv. LINK
Tilmeld dig til en

Stand på loppemarkedet

d. 29. - 31 maj ved Danmarks Rostadion i Bagsværd. LINK

Stadig ledige pladser Aalborg Havkajak Race  LINK

Børn og Unge

Hvad er DKF sommerskoler?

Det er en god måde at få børn i gang i klubben. Læs hvordan DKF kan hjælpe dig.  LINK Og
tilmeld dig her LINK
Sidste Havneræs i sæson 2014-15, finder sted på Brabrand sø.Tjek HJEMMESIDEN for information.

Maribo Regatta

(16. - 17. maj) LINK til tilmelding hos Maribo.

Maribo Maraton

(16. maj)
LINK til tilmelding hos Maribo.

Sikkerhed

Handler sikkerhed i din klub om regler frem for kultur?

Flere danskere skal dyrke idræt

Nordea-fonden, TrygFonden, DIF og DGI investerer tilsammen 100 millioner for at få flere danskere til at dyrke idræt. LINK
Copyright © 2015 Dansk Kano og Kajak Forbund, All rights reserved.

unsubscribe from this list    update subscription preferences