Lindenborg Roklub. Foreløbigt program for arbejdsweekend lørdag og søndag den 26. og 27. april

Lørdag den 26. april kl. 10.00-16.00 og Søndag den 27. april kl. 11.00-15.00

1. Oprydning på plænen syd for klubhuset, herunder:
    Sortering og bortskaffelse af gamle plastdunke.
    Bortskaffelse af gammel båd vogn efter afmontering af brugbare dele. (Hjul og hjulaksel mm.)
    Planering af græsareal og reetablering af trappe fra strand sti til græsareal.
    Beskæring og oprydning af randbevoksning.
  2. Fjerne vindue til kælder og mure åbningen til med leca blokke. Efterfølgende pudsning og tjæring af sokkel når murværk er tørt.
  3. Højtryksspuling af fundament rundt om den store port. Reparation af murværk hvor nødvendigt og efterfølgende tjæring af murværk.
  4. Reparation af beton for plads (vandkant ved overgang til pontonbro) og andre steder hvor betonen er eroderet eller mangler.
  5. Eftersyn af redningsveste og journalføring af eftersyn. Opfølgning på system.
  6. Eftersyn af svømmeveste, overvejelser omkring anskaffelse af nye og journalføring af veste. Opstart af system
  7. Eftersyn af robåde og journalføring af eftersyn. Opstart af system.
  8. Eftersyn af kajakker og forsyne nye kajakker med navne, klub og opdriftsmidler. Journalføring af eftersyn. Opstart af system.
  9. Eftersyn af og påbegynde reparation af revne i Kai.
  10. Gennemgang af båd haller og omdisponering af pladser til både og kajakker med tilhørende modifikationer af beslag mm.
  11. Reparation af den hvide dør til klubhuset.
  12. Opstilling af roergometre.

Vi skal have samlet værktøj sammen til ovenstående og jeg stiller med.

Trailer, cement, mørtel, leca blokke, forskalning, murergrej, højtryksspuler, tjære, pensler og diverse let og tungt håndværktøj.

Vi skal også bruge skovle, spader, river, grensave mm.

Hvem byder ind med hvad og på hvilke dage? (Tilmelding til Jan eller Jørgen)

Jørgen Grastrup